Vi lytter til våre kunder!

Et av våre viktigste verktøy for å kartlegge kundenes tilfredshet med oss som tjenesteleverandør innen avfall og gjenvinning er den årlige kundeundersøkelsen. Den sendes ut til våre kunder på høsten, og tilbakemeldingene er svært verdifulle for oss og blir brukt til å forbedre oss selv og våre tjenester!

Kundetilfredshet i fokus

I oktober 2022 gjennomførte vi vår årlige undersøkelse for å evaluere kundetilfredsheten og forstå hvordan vi kan forbedre tjenestene våre. Vi er glade og stolte for å kunne si at kundeundersøkelsen viste svært høy tilfredshet blant våre kunder. Hele 78 % er fornøyd eller svært fornøyd med Retura som avfallsleverandør! Vi er ydmyke og takknemlige for deres tillit og støtte! Tilbakemeldingene vi får er drivkraften bak vår kontinuerlige innsats for å levere de mest bærekraftige avfallshåndteringsløsningene på markedet!

Kundene har talt

Dette er noen av tilbakemeldingene fra vår siste kundeundersøkelse:

🌱Retura fremstår som en trygg samarbeidspartner
Kundene våre ga oss en score på 4.37 av 5.00. Vi er et heleid norsk selskap med solide industrielle eiere, og trygghet er en av våre kjerneverdier. Det betyr mye at vi scorer høyt på det vi selv anser som en viktig del av våre grunnverdier!


🌱Retura utfører oppdrag til avtalt tid

I en hektisk arbeidshverdag er det viktig å ha leverandører som man kan regne med. Våre selskaper scorer høyt når det kommer til å pålitelighet med en score på 4.25 av 5.00.


🌱Returas representanter opptrer redelig og med integritet

En annen kjerneverdi i Retura Gruppen er det å opptre redelig. Vi er opptatt av at alle våre kunder til enhver tid har optimale avfalls- , gjenvinnings- og bærekraftsløsninger. Vi setter integritet og redelighet høyt og det er gledelig at våre kunder rangerer oss 4.22 av 5.00 på dette punktet.


🌱Retura har høy grad av lokalkunnskap
Et av våre sterkeste kort er vår unike lokalkunnskap, og kundene våre er enige da de ga oss 4.20 av 5.00 i siste kundeundersøkelse. Ingen kjenner distriktene og små tettsteder så godt som våre rådgivere og sjåfører! Vi har solid geografisk tilstedeværelse og prøver i størst mulig grad å benytte løsninger i nærmiljøet.


🌱Det er enkelt å være kunde av Retura
Med Retura kan du som nasjonal kunde forholde deg til et hovedkontor for fakturaer, miljøregnskap og rapporter. Det gjør at du kan få samlet alle avfallstjenester under én leverandør, noe som kan forenkle hverdagen betraktelig. Kundene våre ga oss 4.16 av 5.00 mulige på dette punktet, og vi ønsker selvfølgelig å fortsette å gjøre livet enklere ved å gjøre det enkelt å være kunde av Retura!

Inspirerer oss til kontinuerlig forbedring

Disse uttalelsene er en bekreftelse på vårt engasjement for å levere tjenester av høyeste kvalitet og for å være en pålitelig partner for bærekraftig avfallshåndtering. Vi er takknemlige for at kundene våre ser verdien av vårt arbeid og at de velger oss som sin foretrukne leverandør.

Vi ønsker å takke alle kundene som tok seg tid til å delta i undersøkelsen og dele deres ærlige tilbakemeldinger! Det er selvfølgelig områder vi ønsker å forbedre oss og hvor dere ser at vi har et forbedringspotensial. Forslagene dere gir oss til hvordan vi kan fortsette å utvikle og forbedre oss er kanskje de mest verdifulle av alle! Vi setter pris på deres engasjement og kommentarene som legges igjen underveis i undersøkelsen. Vi leser hver eneste én og de blir del av en større handlingsplan for videre utvikling av vår virksomhet.

Sammen med dere kan vi fortsette å bygge en mer bærekraftig fremtid gjennom effektiv avfallshåndtering og ressursutnyttelse! Tusen takk for tilbakemeldingene, kundetilfredsheten er vår drivkraft for å gi dere de beste avfallshåndteringsløsningene! 🌟

×

Vi bruker Google Analytics som samler informasjonskapsler som grunnlag for å tilby relevant markedsføring og videreutvikle våre tjenester og dette krever ditt samtykke. Les mer om informasjonskapsler og hvordan vi behandler opplysninger i vår personvernerklæring her.

[ga_optout]