Arbeidsoppgaver:
- Utarbeide rapporter og analyser
- Vedlikeholde prisregister og anleggsregister
- Besvare og behandle fakturaspørsmål
- Registrere og behandle reklamasjonssaker
- Ad hoc oppgaver knyttet til fakturering
- Diverse kontoradministrative oppgaver
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning, men rett arbeidserfaring kan kompensere for utdanning
- Relevant arbeidserfaring fra økonomi, kundearbeid, administrative oppgaver, e.l.
- Generelt gode IT kunnskaper, og erfaring med å arbeide i Excel
- Gode kommunikasjonsegenskaper skriftlig og muntlig
- Nyutdannede med gode akademiske resultater oppfordres også til å søke
Personlige egenskaper:
- Erfaring med kundebehandling
- Lagspiller med gode samarbeidsevner
- Serviceinnstilt og behjelpelig
- Strukturert, planleggende og nøyaktig
- Stor arbeidskapasitet og evne til å vise fleksibilitet
Vi tilbyr:
- Hyggelig og sosialt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Flotte lokaler sentralt i Lillestrøm (rett ved togstasjon)
- Flat struktur og mulighet for stor påvirkning
- Miljøansvarlig bedrift med grønn konkurransekraft i fokus
Kontaktinformasjon
For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Partner Kristian Lennertzen på 916 16 073 eller Rådgiver Adrian Marthinsen på 938 15 223. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken Søk på stillingen . Du må da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.Om arbeidsgiveren
Retura tilbyr komplette avfallsløsninger for næringslivet. Med sin unike landsdekkende tilstedeværelse danner virksomheten grunnlaget for lokal verdiskaping. Retura leverer kostnadseffektive og miljøriktige avfallsløsninger i et sirkulærøkonomisk perspektiv. Med en samlet omsetning på over 2,5 milliarder NOK og flere hundre ansatte, fordelt på 24 virksomheter, skaper selskapet verdier og arbeidsplasser i lokalsamfunnet.Sted: Storgata 7, 2000 Lillestrøm
Bransje: Miljøtjenester,Transport og logistikk,Renovasjon og renhold
Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon,Kundeservice,Økonomi og regnskap